söndag 22 februari 2009

Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Ulrica att berätta 7 sanningar om mej!

"Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen."

Jaha... 7 sanningar... ska det vara pinsamma sådana? Eller roliga? Eller tråkiga? Eller, eller, eller.... Lika bra att börja med några bara...

1: Jag har sammlat på elefanter, min absoluta favorit elefant är ju Babar!
2: Kan erkännandet om vilken favorit elefant man har vara en sanning?? Jodå det är det... så sanning nummer 2 blir Babar! *s*
3: Jag älskar att bada! Både i havet och i badkaret...
4: Jag älskar att shoppa! Det spelar oftast ingen roll vad det är som ska shoppas, mat eller kläder är lika kul! Bara jag får shoppa!!!
5: Jag älskar böcker.
6: Sanningen är att jag är grymt dåligt på att höra av mej via telefon till mina vänner! *pinsamt*
7: Åh, äntligen den sista!!! Sanningen är att jag tycker bäst om sommaren och hösten!

Så ska jag då utmana fler! 7 stycken låter jag bli då det känns som om flera redan fått denna utmanning. Jag utmanar Anna och Malin! Två stycken iaf, inte illa!

Inga kommentarer: