fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13!

Det ska ju vara en otursdag idag enligt skrock. Men finns det bevis på att det skulle kunna vara så? Eller blir det mer olyckor för att man förväntar sej att det ska ske?

Här hemma har ju det inte skett mer olyckor än vanligt egentligen... men jag kanske kan skylla ifrån mej på att det är fredag den 13 idag!?
Yoghurten som spilldes över bänken, små killarna som hade ut vatten över hela golvet i vardagsrummet, att alla är trötta å griniga (hela dan), att alla nappar är borta, att jag lyckades brände vid maten jag skulle tina i micron mm mm...
Jag skyller allt detta på dagens datum, fast jag innerst inne vet att det varit en helt vanlig dag idag oxå!

Nu ska jag ut på nappjakt! Ca 10 nappar är på språng här, inte bra inför nattningen! *suck*

Inga kommentarer: