onsdag 25 februari 2009

♥ ♥ Förlovade! ♥ ♥

Min kära mamma var här igår och fikade, skulle ju haft semlor men de var slut på bageriet så det fick bli lite bullar ist, gick bra det med...

Jag råkade uttrycka mej att det var ju ett trevligt sätt att fira förlovningen med lite fika... min mamma sken upp och blev jätte glad.
-Har ni förlovat er???
Hördes nog ett litet äntligen inne i hennes huvud oxå! *fniss*

Men näää inte vi, inte nu, inte än, kanske sen en annan gång...

Men visst är det lite romantiskt, prinsessan fick sin "prins"! Må de leva lyckliga i alla sina dagar, det är ju ändå så sagor brukar sluta ju! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hej, såg att du varit inne o hälsad på i min nystartade blogg! Du har en trevlig dito själv ser jag nu! Och jag är också lite fashinerad av prinsessan och hennes prins fastän jag aldrig varit speciellt monarkisk av mig...