onsdag 18 februari 2009

9 år, 3 flyttar och 4 barn...

Kort sammanfattning av vad vi har upplevt hittills... tänk vad fort 9 år kan gå, och vad mycket man kan vara med om!

Kan fortfarande se hur han kom körandes in på grusplanen framför mitt hus den där första kvällen vi träffades, den 18/2 kl 18.00! Punktlig var han oxå, och blommor hade han med sej!

Det var första gången vi sågs, hade "pratat" via ICQ två kvällar och sen var det dags för en blind date!

Sen den kvällen är det vi!

Älskar dej min lille gubbe! *ler*

Glitter Graphics

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puss min älskling!

Älskar dig!

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt med lite romantik på så här till morgonfikat:-)
Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen
Kram/Veronica

Anonym sa...

Hoppas verkligen att det var din man som svarade längst upp ;)

Vad romantiskt! I maj var det 19 år sen jag träffade min man och jag minns dagen som igår. Suck!