torsdag 26 mars 2009

Ryggskott!

Jag har ryggskott! Troligen är det för att jag lyfter för tungt för ofta! Dom är inte längre så lätta de små 1-åringarna!
Har svårt att sitta, ligga och stå! *suck* Får variera mej hela tiden. Behöver jag säga att jag har sovit så himmlans dåligt inatt!!! Har helt sjukt ont!!!

Sambon får stanna hemma han idag, för jag fixar inte att lyfta 1-åringarna om jag skulle behöva. Tycker lite synd om mej själv!
Började gråta igår när jag skulle resa mej upp från golvet för att det gjorde så ont! 1-åringarna stod och tittade på mej och visste inte om de skulle gråta de oxå! Stackarna!!

Hoppas nu bara att det ska bli bättre tills på lördag, för då ska jag skriva högskoleprovet! *gulp*
Håll en tumme om ni har någon över, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Stackars dig, hoppas att ryggen snart blir bättre!
Jag ska hålla båda tummarna för dig!
Nej, jag har inte gjort flaggan utan en äldre tant som mina föräldrar känner.Har en till varje barn. Du som är duktig ska så klart göra till dina barn också, det är så fint till födelsedagarna.
Kram.

Ulrica sa...

Du har en utmaning inne hos mig :)