lördag 28 mars 2009

Ester är en???

I början på året så fick jag för mej att jag skulle virka en kanin. Det gick ganska så bra ända tills kaninen var färdig. Den såg då mer ut som en björn med kanin öron!
Så fick den stå där i virk hyllan bland alla garner, och varje dag så tittade den på mej med en blick som sa -"Det var väl inte såhär jag skulle se ut???"

Så en dag, typ nu i veckan, tänkte jag att nä, det var inte så där du skulle se ut. Så det blev till att repa upp en hel del, huvet då iaf!
Så virkades det om igen... Lite större huvud, ny broderad nos och nya ögon. Nu igår så blev den lilla filuren äntligen klar! Men vad sjutton! Inte är det en kanin inte! Det ser mer ut som en hund av nåt slag!!!!

Men det gör nog inget för hon är nöjd med sej själv nu Ester, och det är jag med!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Det är något med kaniner tror jag... jag kan inte få till det! Tycker dock att du lyckades riktigt bra, söt sock socker är hon i alla fall
Kram/Veronica