onsdag 4 januari 2012

45:e veckan

Sista veckan... har inte riktigt velat skriva om den... tog en lång blogg paus ist... men här kommer den iaf...

SISTA VECKAN!!!!

Skogsbruksplan, huggklass, stånortsindex, R1, R2, G1, G2, S1, S2 mm mm... tills huvet snurra ett par varv och sedan slutade på rätt plats iaf... tur var väl det för efter två dagar teori och en liten skogspromenad i hällregn var det dags för dagen alla, eller iaf vissa av oss, fasat lite för: PROVDAGEN!
Onsdag satt vi alltså och skrev prov... först ett på förmiddagen, klarade man det var man godkänd, alla klarade av det! :) *gött*
Eftermiddagen var det dags för prov två om man ville försöka få högre betyg... det gick bra för mej kan jag säga, bättre än väntat iaf! *glad*

Torsdagen var det betygsamtal (gick superbra) och återlämning av nycklar, verktyg och regnkläder.... kändes lite sorgligt, jag saknar mina härliga regnkläder! ;)

Fredagen hade vi fika stund, tittade på två bildspel, ett var med bilder som jag har tagit men inte lagt ut på bloggen och inte heller kommer lägga ut på bloggen! Vi fick fina diplom och tog ett grupp foto... ja, jag hade med mej kameran som alltid! :)

Så skildes vi åt men inte för alltid... det var ett vi-ses-snart-igen... till våren... på utflyckt... i nån spännande trädgård... igen...

Så nu slutar sagan om Gunnebo Ekobruk för min del och en annan saga tar sin plats nånstans...

Nu ser jag inte bara ut som en trädgårdstomte... nu ÄR jag en utbildad trädgårdstomte oxå!

3 kommentarer:

Annika sa...

GRATTIS BODIL TILL AVKLARAD UTBILDNING!!

Har skrivit det innan och gör det igen. Det har varit jättekul att följa din utbildning här på din blogg! Håller mina tummar för att du ska hitta ett kul jobb nu! Kram!

Nordlycka sa...

GRATTIS!!!! :)

Jag har oxå avslutat min utbildning..
Tänkte att jag skulle komplettera men >Ekobruk nu i år och sökte... men fick beskedet att det inte blir nån utbildning i år...tråkigt!! :(

Det blir en utbildning med inriktning på design, konst o entreprenörskao istället...hoppas jag kan få nytta av det i framtiden oxå.

Va händer för din del till våren sommaren??

Ha det gött!! :)
//Klas

Botti sa...

Tack båda två!

Klas: Trist att det inte blev nån ekobruk för dej! :( Lycka till med de andra studierna! :)

*kramen*

/B