torsdag 23 juni 2011

21:a veckan

Egentligen borde den kallas veckan då vi slaktade boskeérna... fast vissa av oss mördade en och annan näbbmus oxå... *hmm*
... och det var INTE jag!!!!
Ibland hittar man små hjärtan... lite kärlek fanns det mitt i all slakt...

Före bild...

...efter bild! Nån som ser nån skillnad??? ;)

En riktigt söt liten besökare var det en dag i parken...

"Min" broccoli har tittar upp... Så kul, första gången jag ser på vilket sätt broccoli växter...

I kursen "trädgård i vården" gjorde vi kransar en dag... innan hade vi haft kursutvärdering, kändes så skönt att sätta sej och i lugn och ro jobba lite med händerna...
Fröken LH har gjort denna fina krans...

Själv är jag ju fröken tvärtemot...

...ingen krans för mej näää...

Fredagen avslutades med ett besök på Botaniska trädgården här i Göteborg...

Inga kommentarer: