fredag 4 juni 2010

Dår ställe...

Alltså jag tror jag har sagt det förr men vilket dår ställe jag bor på!

Igår när jag kom hem från jobbet gick jag svängen förbi kiosken för att köp en cola... då har han som äger stället precis blivit rånad! Mitt på dan! Hjälp! Läskigt!
De hade inte kommit över något iaf... men han som äger affären hade fått ett skärsår på armen från kniven han blev hotad med!

Ikväll brann socialkontoret upp eller ner rättare sagt... och bvc som ligger vägg i vägg! Man kan undra om det var en olycka eller om nån tuttat på. Själv gissar jag ju på att nån har tuttat på... det är inte så där jätte längesedan som Öppnis brann ner... anlagd brand var det då! Så ja, jag blir inte förvånad om det är så nu med.

Usch vad jag vill flytta härifrån!!! :(

1 kommentar:

Petra sa...

Usch, va otäkt! Man blir ju mörkrädd ibland o undrar vart världen är påväg.