måndag 29 december 2008

Julklappar och lite annat!

Jag fick det jag ville ha, nästan iaf... fick de tre böckerna som jag önskat mej! *glad* Sen blev det lite pengar oxå oxh det är ju aldrig fel!

Dom spenderade jag en del idag, var i garn affären och handla på mej lite nytt garn! Alltså när man går in i den affären är det som om man dött och kommit till himmelen eller nåt!!! Så kul att titta på allt och de har sååå mycket att titta på!
Nu har jag ju iofs inte varit i så många garnaffärer så det kanske är helt normalt att de är så där underbara, fyllda till brädden med allt man vill ha... och så kommer man på tusen saker till som man vill göra! Men, men... med fyra kids är det bara att inse att jag aldrig kommer att hinna med allt så lite blir väl bort sållat under vägen!



Hann med att göra lite pyssliga julklappar oxå! Till min syster blev det ett hjärta av blåmussel skal. Gillar verkligen blåmusselskal, de är så fantastiskt vackra att titta på, blått i massa olika nyanser... har en stor glasburk i fönstret i köket med musselskal!
Det roligaste var att jag valde att göra ett hjärta, hade tänkt mej nåt annat först men... iaf, jag gjorde tavlan den 4:e advent (21/12) på kvällen, sen fick jag veta dan efter att min syster och hennes sambo förlovat sej den dan!!! Grattis syster yster! *puss*



Min kära mamma fick en virkad ängel som jag lyckades knåpa ihop dan innan julafton! *pust* Som om man inte har tillräckligt att göra ändå dan innan jul! Men jag hade väl tydligen inte det då!?! *s*
Min mamma samlar på änglar så därav kom valet att göra en till henne ganska så lätt! Vingarna syns kanske inte så bra på bilden... jag är ju definitivt ingen mäster fotograf!



Mina barn var väldigt nöjda med sin jul de oxå! De två minsta fattade väl inte riktigt alls vad det var frågan om och den minsta av de två blev rätt så rädd för tomten.. men han är rädd för det mesta han ser och inte känner igen!
Årets bästa julklapp till de stora kidsen var detinitivt ett set med magneter, metallkulor och små plast brickor i olika färger som man kunde bygga med!
De två minsta fick varsin soffa som är som små mini bäddsoffor, ser super mysigt ut när de ligger där och vilar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken söt ängel! Längtar efter att få se din barbafamilj!