lördag 21 april 2012

Balkongen del 5

Då var det balkong lördag igen då... och idag var det faktiskt riktigt varmt när jag var där ute, en timme senare var det kallt igen... och ytterligare en timme senare kom det lite regn! Ja, ja... jag hade tur med vädret iaf! :)

Vi sådde lite majs, vi som i jag och W! Han ville vara med och hjälpa till idag... välkommet! :)

Chokladmyntan fick en ny kruka...

Upptäckte att det fanns blommor på min pyttelilla krusbärsbuske...

Sen skolade vi om en del tomater jag och W... eller jag gjorde det mesta, W ville hälst bara vattna allt! :)

En bricka till bror min med tre sorters tomater, två sorters chili och två vattnings munstycken till petflaskor... Jag och W tog en biltur när vi var färdiga och lämna av det hela som tack för den fina växthyllan jag fått!


Sen blev det en tur hem till fina fröken ZJ för å hämta ännu fler små plantor som ska få bo på balkongen... står just nu å väntar på att jag ska fixa iordning dom, men det får bli morgon!

Glöm inte att kolla här för mer inspirerande trädgårdsbloggar!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Så härligt med en krusbärsbuske på balkongen!

Ha det gott!