torsdag 15 december 2011

Ett år på Gunnebo

4 kommentarer:

Gabricia sa...

Det har varit kul att följa din dokumentation under det här året! Som pedagog kan jag ju säga att du har gjort ett jättebra sådant jobb. Vet inte om ni har haft det som ett krav i utbildningen men av mig hade du fått högt betyg i alla fall! Det har varit väldigt kul att se alla foton och läsa om allt ni har lärt er. Till sommaren bara måste vi ta oss dit känner jag!

Sanna sa...

Jag vill önska dig och dina nära o kära ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!
Kram Sanna

Anonym sa...

Gott nytt år!!
Kan inte du skaffa en "dela" knapp, så man kan lägga ut på facebook kanske?

Botti sa...

Gabricia: Tack! Det var roligt att skriva verje dag... Det var inget krav från skolan, jag gjorde det helt enkelt för att det är ett roligt sätt att se tillbaka på skolåret!

Sanna: Tack ännen! Önskar dej och familjen ett underbart 2012! *kram*

Charlotte: Gott nytt raringen!
Nej jag kommer inte lägga till nån dela knapp... villl inte ha bloggen på facebook helst...

*kramkram på er alla tre*

/Botti