tisdag 30 augusti 2011

AAAARGGGGHHHH!!!!

*morrar, spottar och fräser* JÄVLA-bajs-skit-ansvariga för betyg inskick till csn!!! Har inte fått vårens klarade poäng inskickat till csn så nu fick jag avslag på min ansökan... F*n! Jag blir så ledsen så jag vill helst lägga mej ner å gråta just nu...

Hade ju inte csn i våras för jag hade inte klarat alla poäng sist jag plugga... då sa de (csn) att om jag klarade en termin och tog alla poäng så kan jag söka till hösten ingen...

Jag måste väl ändå anta att jag har klarat vårens alla poäng, för annars så borde väl skolan ha sagt att jag inte gjort det, eller????

Herreguuuud! Jag blir galen på sånt här! Så nu måste jag ringa å fixa imorgon... sen lämna in en ny ansöka till csn... pengar?! Kommer jag någonsin att få det igen?? Eler ska jag fortsätta att leva på små lån från alla andra mänskor i min närhet?! *stor tung suck*

1 kommentar:

Gabricia sa...

Men du måste ju får hjälp från din skola så att de kollar upp detta och rapporterar in till csn på direkten. Du får säga hur det ligger till så att de tar dig på allvar. Hoppas att det ordnar sig.