fredag 7 maj 2010

Grönt är skönt!

Eller inte!!! *morr*

W och G lekte i lekrummet trodde jag, de var glada och verkade ha kul tillsammans. Jag borde ha förstått att dom hade FÖR kul!!!

De kom till mej där jag satt, lite bekymrade nu, de var nämligen gröna om händerna.
Det var inte det ända som var grönt, det var grönt i köket oxå på sina ställen: golvet, bordet, en stol, en förlängningssladd, sambons dator och det värsta av allt: W´s tunga!!!!

Nog hade de haft kul allt, tagit en färgburk och penslar... tur i oturen så var färgen vattenlöslig och allt gick att tvätta bort... ännu mera tur var att den var giftfri oxå! :/

2 kommentarer:

syster yster sa...

haha ja å de tyckte så klart att det blev jättefint så :-)

Unknown sa...

Jag hittade dig hehe. 3 min sen var det klart ;)
Kram Cissi