onsdag 3 mars 2010

Tur man är sjuk...

Eller nä det är väl inte tur direkt men det kom iaf lägligt att jag var hemma idag. När min glada 5-åring kom upp imorse var han på ett strålande gott humör. Han hade upptäckt att han hade två lösa tänder!!!!
De två första... och dom var inte lösa igår kväll när jag borstade tänderna på han! Å, vilken tur att jag var hemma så jag fick se med en gång och inte bli nästan sist med att få veta och se! Man borde vara hemma jämt när man har barn, det händer alldeles för mycket med dom ju! Synd att man inte har råd bara...

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Hihi ja det låter ju som tur i oturen att du prickade in just den dagen och vara sjuk men hoppas iaf att du är frisk nu :D kram

Ulrica sa...

Hihi ja det låter ju som tur i oturen att du prickade in just den dagen och vara sjuk men hoppas iaf att du är frisk nu :D kram