onsdag 21 oktober 2009

Är bloggen död?

Närå... men jag har börjat jobba efter 2 år hemma, och helt plötsligt fanns ingen tid över... eller så beror det mer på att jag hittat till facebook och där hittat en favorit: Farmville!!!!

Vilket fall som helst... det finns ju ett par saker som jag skulle fota och visa... får se om det kan bli av i helgen! Saknar ju att blogga och att läsa i alla fina roliga härliga tokiga pyssliga bloggar!

Ja ja... ett litet inlägg utan vidare innehåll blev det idag iaf! Inte illa! *s*

2 kommentarer:

syster yster sa...

ja din syster yster tycker i alla fall att det är bra att du har börjat blogga igen, är ju en av mina dagliga favoritsysslor att kolla in din blogg :-)
kramar!!!

Veronica Tingvall sa...

Om du vill ha en till granne i farmville får du gärna lägga till mig som facebook vän .-) Veronica Tingvall är mitt hela namn.
Kram /V