fredag 15 augusti 2008

Mitt hus!

Eller mitt hus är väl fel för det är ju inte jag som ska bo däri!!! Om det nu var nån som trodde det! ;)
Men vem som bor där är ännu inte känt... kanske flyttar en liten familj in där när det väl är färdigt!
Jahopp... så ser det ut utan möbler i... har byggt huset i två plan med en liten trapp avsats emellan...

Lite möbler har kommit till... Det blev inte trappot utan stegar ist! En lite kyl, en hylla som jag byggt själv och en "sten" ugn som de små invånarna kan baka i!


Ännu lite mer saker ha till kommit i huset... Små mini krukor till förvaring av små svampar (som inte syns så bra) och blommor...

I hyllan står burkarna på rad, fyllda med mjöl, socker, kaffe mm mm. Hade små trä bitar som var i storlek av små tärningar som jag målat, locken till burkarna kommer från pappersklämmor...

Inga kommentarer: